Ofte stilte spørsmål (FAQ)


Hva gjør jeg hvis jeg har bestilt feil eller angrer på kjøpet?
Send oss en mail eller ring, så kan vi kansellere ordren.

Kommer det ekstra kostnader i tillegg til prisen på produktsiden?
Alle våre priser er inklusiv transportkostnader og moms.

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse?
Hvis du ikke har fått en ordrebekreftelse av oss, har du kanskje skrevet feil mailadresse. Sjekk også søppelpost.

Finnes ikke postnummeret ditt?
Hvis postnummeret ditt ikke finnes på hjemmesiden vår, så kan det skyldes at postnummeret er blitt endret. Vi anbefaler at du skriver inn ditt gamle postnummer. Ved bestilling oppgir du det korrekte postnummeret i meldingsfeltet så leveransen blir levert riktig.

Hvordan kan jeg betale?
Vi tar i mot betaling via kort, bankgiro, Paypal og via bankoverføring.

Virkedager/hverdager etter betaling - hvordan regnes det ut?
Hvis du bestiller og betaler innen kl. 13.00, regnes dette som den første dagen. Betaling via kort går igjennom med en gang, mens med bankgiro og bankoverføring kan det ta litt lenger tid før vi kan registrere betalingen.

Kan jeg hente selv?
Vi har kun produkter med transport, så det er ikke mulig å hente selv.

Kan jeg se produktene før jeg kjøper?
Den muligheten har vi dessverre ikke. Bildene på hjemmesiden er veiledende. Naturproduktene kan variere i utseende fra bildene på siden.

Hvor er min levering?
På ordrebekreftelsen står det angitt en leveringstid, men det kan skje ting som er utenfor vår kontroll. Hvis du har ventet lenge, kan du maile oss for å spørre. Ikke glem å oppgi ordrenummer.

Hva trenger jeg for å forbedre en grusvei?
Maskinsand 0-16 mm, maskinsand 0-18 mm og veigrus 0-16 mm egner seg til dette formålet.

Hvordan regner jeg ut hvor mye jeg trenger?
Gå inn på mengdeberegneren og velg det produktet du ønsker å kjøpe. Skriv inn mål (lengde, bredde og dybde) i centimeter, så får du opp mengden du trenger til prosjektet ditt. Der er det også direktelinker til produktene. Husk å skrive inn postnummeret ditt først.

Hvorfor skal jeg oppgi postnummer?
Prisene våre er alltid inklusive frakt og den regnes ut fra hvor produktet skal leveres. Vi vil alltid bestrebe oss på at fraktkostnadene blir så lave som mulig.

Må jeg være hjemme ved levering?
Vi kan sette fra oss leveransen uten at du er hjemme, men hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet har du akseptert produktet usett. Vil du ha leveringen lastet av på et bestemt sted, skal du oppgi dette i meldingsfeltet i handlekurven. Hvis det er mulig vil vi laste det av der du oppgir.

 
Tel.: 377 15 053